اسقفاعظم ارامنه تهران در بازدید از کلوپ ارامنه:
روند بازسازی باشگاه، رضایتبخش است
اسقفاعظم «سبوه سرکیسیان»، خلیفه ارامنه تهران به همراه آقای «نورایر آرامیان»، رئیس ستاد بازسازی باشگاه(کلوپ) ارامنه، صبح روز شنبه 17 آذرماه جاری با حضور در این باشگاه، از نزدیک در جریان روند بازسازی آن قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تاریخ : چهارشنبه 1397/09/21
سرکیسیان ضمن بازدید از بخشهای مختلف ساختمان، از روند پیشرفت کار، ابراز رضایت کرد. بخش اعظم عملیات بازسازی انجام شده و مابقی آن هم در حال انجام است.
مهندس «ادوارد ظهرابیان» (معاون باشگاه ارامنه) ضمن استقبال از اسقفاعظم، خاطرنشان کرد: با تلاشها و پیگیریهای آقایان مهندس «آرمین اسماعیلزاده» و آرامیان، عملیات ساخت و ساز ساختمان، بیوقفه ادامه دارد.
اسقف اعظم سبوه سرکیسیان، در پایان با قدردانی از دستاندرکاران اجرای این پروژه، برای آنان، نیرو و توان بیشتر را از خداوند مسئلت نموده، ابراز داشت: امیدوارم کار ساخت و ساز، بهزودی پایان یابد و باشگاه بتواند کار خدماترسانی به جامعه ارامنه را از سر بگیرد.
شایان ذکر است، شهریورماه سال 1394، بخشهایی از ساختمان باشگاه ارامنه تهران، به سبب گودبرداری غیراصولی پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری مجاور خود فرو ریخت. این ساختمان -واقع در تقاطع خیابان نوفل لوشاتو و خارک- نزدیک به صد سال قدمت دارد و بسیاری از هنرمندان، اهالی موسیقی و هنر، از آن به عنوان سالنی برای ساخت و عرضه آثار خود بهره میبردند.
منبع: تبیان
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید. مهندس «ادوارد ظهرابیان» (معاون باشگاه ارامنه) ضمن استقبال از اسقفاعظم، خاطرنشان کرد: با تلاشها و پیگیریهای آقایان مهندس «آرمین اسماعیلزاده» و آرامیان، عملیات ساخت و ساز ساختمان، بیوقفه ادامه دارد.
اسقف اعظم سبوه سرکیسیان، در پایان با قدردانی از دستاندرکاران اجرای این پروژه، برای آنان، نیرو و توان بیشتر را از خداوند مسئلت نموده، ابراز داشت: امیدوارم کار ساخت و ساز، بهزودی پایان یابد و باشگاه بتواند کار خدماترسانی به جامعه ارامنه را از سر بگیرد.
شایان ذکر است، شهریورماه سال 1394، بخشهایی از ساختمان باشگاه ارامنه تهران، به سبب گودبرداری غیراصولی پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری مجاور خود فرو ریخت. این ساختمان -واقع در تقاطع خیابان نوفل لوشاتو و خارک- نزدیک به صد سال قدمت دارد و بسیاری از هنرمندان، اهالی موسیقی و هنر، از آن به عنوان سالنی برای ساخت و عرضه آثار خود بهره میبردند.
منبع: تبیان